Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Σαββατιανό, Άωτον, 2019


Το σαββατιανό του Οινοποιείου Άωτον είναι το καλύτερο στην Ελλάδα! Το σαββατιανό του Οινοποιείου Άωτον είναι το καλύτερο λευκό κρασί σε αυτή την τιμή που κυκλοφορεί! Η απόλυτη αξία για μια φιάλη που κοστίζει λιγότερο από 10 ευρώ. Μιλάμε για ένα ποτό κλάσης. Από τα πολύ αγαπημένα μου λευκά που έχω πάρει την απόφαση να παρακολουθώ στενά, ήδη μια φιάλη του 17' περιμένει 3 χρόνια στο συντηρητή μου. Και θα περιμένει κι άλλο. Ναι, έχει κι αυτό ενδιαφέρον. Πως θα μου φαίνεται όταν περάσει ο χρόνος της νιότης του; Περνάω αμέσως στις εντυπώσεις μου.- Στο ποτήρι ανοιχτό χρυσό χρώμα, λαμπερό. Μύτη μεσαίας+ έντασης με διακριτές φυτικές και βοτανικές αναφορές: το πεύκο και ο κέδρος συνδιαλέγονται με το χαμομήλι και το λευκό τσάι. Το κυδώνι και το νεράντζι ξεμυτίζουν με το χρόνο. Κόκκοι καφέ προσδίδουν χαρακτήρα. Μια υποψία λευκού ορυκτού στο τέλος. Ήδη πριν πας στο στόμα, αναρωτιέσαι αν είναι σαββατιανό αυτό που πίνεις. Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα μπορούσα να σκεφτώ σε μια τυφλή δοκιμή. Στόμα γεμάτο και μεστό, το οποίο προσφέρει το φρούτο σε αξιοσημείωτη συμπύκνωση. Κυδώνι και μπανάνα έχουν την πρωτοκαθεδρία. Βερίκοκο, ροδάκινο αλλά και ανανάς επεκτείνουν το φρούτο. Μια ιδέα από καφέ εσπρέσο, ακόμη. Γλυκό κλείσιμο με νότες από ανθόμελο. Σώμα με όγκο, μέτριας+ έντασης οξύτητα και λιπαρή αίσθηση. Επίγευση μεγάλου μήκους. Τι άλλο να ζητήσεις; 91/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου